ceritaceritasyaqwa(:

Tuesday, January 25, 2011

saja.

ini semua yg saya suka!


dia nih.xyah hbaq nama la.kenaii dah kot?pilihan utama aku.tp,xleh tanding GF2 ku la.aku suka dia!





nih yg aku tertnya2..hahaha.bole hbaq sat?



yg nih aku minat separuh mati.dok merncng cemna nk bg cukup duet nk beli hat nih..hahaha.never la kan.nama dia:HONDA JAZZ.i really want this damn much la!tmbh2 kaler merah.slalu dok bwak gak.tp,dalam mmp ja.aduh.lesen pon xdpt lg.merana2.




gila aku xska hat nih?nama dia:PANASONIC DMC GF2.aku mmg minat kat dia lama dah.tp,xkesampaian kmi nk bertemu jodoh.aku mnat dia lg dari chase.hahaha.tp,hezmee halim pon suka kelai ngn aku.aku nak,dia pon nak!ergh!





dia nih pon aku dok suka jgak selain zac aku tuh.sbb:muka dia ngn zac,lebeh kurang jaa...first time tgk dia,caiq kot.hahaha.mmg suka dia lah!
chase crawford!love him!


ni aku ngn adik aku pling kecik.nma dia nur auji.kami suka pnggl dia si au.sbb kecomelan dia.
muka kami sama ka?hahaha.kalau sama,bermakna aku mmg comeii la kaN..
ni time p bercuti.seminggu sblm trial SPM kot.haha.aku bole lgi p enjoy.tkt2 dpt result nnt.mcm enjoy la.aduh.
sblm aku tekan pulish,aku mmg kna bca bismillah.tkt jdik mcm hri tuh.xleh publish.hu

No comments:

Post a Comment