ceritaceritasyaqwa(:

Friday, February 25, 2011

real.

sbb tgk blog owg len jiwng,aku pon nk try la.even mmg betoi pon.mna ada org dok follw n bca blog aku kan.biaq la.nk tulis.jnji jgn kacau owg ja kan.

bnyak benda dalam hidup aku yg aku sedeh.tp,nila pikiaq suma benda,aku jadik sedeh sat2 ja.oke balik.pastuh sedeh.pastuh oke balik.pastuh sedeh.mcm ni la rutin hidup aku seleps SPM dan sblm amek result SPM.sgt sedeh kan.

ha,xpa.nih nk cerita la pasai sedeh2 nih.
first skali.aku nk bgtaw la.aku berani tulis sbb aku taw org2 berkenaan xkan pena bca blog aku kan.hmm

first sekali bila aku dok sorang2.aku xtaw la dia rasa rindu mcm mna aku rindu kat dia.
she "was" my bestfriend.
aku xtaw dia nih engtkat aku ka dak.sbb last skali aku jmpa dia on my birthday.dia ada mai umah aku.then,aku ada la antaq gudnite kat dia several times but she did not reply me.its oke la.*untuk sedapkan hati sndri kan.
dengan kuasa ALLAH.aku ada kawan len yg still engtkan aku,mcg aku,say hye kat aku.mybe best friend aku sndri lupa kat aku.but still,i never forget her.xpa.even dia just ignore aku.xpa.I still get another one who stiil love me.another friend.tp,apa yg aku buat ngn dia dulu,keja2 gila kami,aku xkan dpt bwat ngn owg len.ha,ni yg bg aku engt kat dia kan.oke.kita slalu engt kat owg yg xpena engt kat kita kan.oke.slalu aku rasa mcm tuh.its hurt,yes!but im getting to be used with it!
xpala kalo dia xpena engtkat aku pon kan.but at least.aku dah do smthing oke.dia pon xpena try to cntact me.oke.dia pena reply mcg aku skali.oke kan.aku dah try nk oke.but she wont do the same.aku taw.its oke la.im getting to begin a new life kan.kalo dia still engtkan aku,just text me.kalo x,just forget me.because I feel very tired to wait that something so unsure.

oke.bnyk plakkan aku ckp.dah a.even aku taw dia xkan pena baca blog aku,but i wish she did!

nih,ttp aku rindu.syg
dua org.
its my bf*(with no foreva sbb dia xsyg aku) n my old banwa.really.

with yeah:awasakurabanwa:)

No comments:

Post a Comment