ceritaceritasyaqwa(:

Saturday, February 12, 2011

xtaw la cek pon.

dak.lani aku ada masalah bila nk kena isi upu.mana la nk taw nk amek hat mna.bwat cm aku pndaii jakan yg nk plih mcm2 tuh.penat kot.aku dah calling2 angah.tnya dia.yala,mmg la kena plih ikut mnat.aku nih,mnat ja apa2 hat ada depan mata.suma sapu ja kan.hikhik.ada la sket2 aku tgk.ha,ni dia.

  • diploma fisioterapi
  • diploma farmasi
  • diploma senibina
  • diploma teknologi makanan (syokk ><)
  • diploma seni lukis dan seni reka

ha.tu mcm mna.dia suh isi 8 kot.aku ada bnyak mana ja.kan pening.tp,aku pon dok usha2 gak yg fisioterapi tuh kan.ibu pon mcm suggest yg tuh kat aku.

lani aku xisi lagi.sbb angah nk tlg aku bawt R&D.hahah.sebbek ada owg tlng kan.bagusnya ada kakak kan.hikhik.

love you lah!

No comments:

Post a Comment