ceritaceritasyaqwa(:

Thursday, April 14, 2011

mengarot nih!


dia nih.nma dia FARIS TARMIZI.tp,aku suka pnggey dia MIJIE.
nk story waktu kitaorg nek keta,n azhana aziz tidoq.
sbb ada peristwa yg terpksa dhadapi oleh kami,++*

kami pon mulla lah nk berceloteh kan.

aku: faris,kalo susah2 sgt,kita kawen dua jalah.senang kan.hg kan nk kumpul duet dulu kita kumpul duet bnyk2.nak x?pastuh kita kawen.

faris:aku okeh ja.kita kumpul sorang 15 juta.(tinggi nya cita2 kami dua kan)

aku:oke.kita bwat rumah setingkat dah la.keta keliling umah.\

faris:ha,oke.swimming pool bwat besaq keta nih *pesona.(bajet cm besaq la)

aku:okeh ja kan..hmm.xyah ada anak lah.kita p mna2 pon,KAWAN YG PALING PENTING.so,xyah ada anak.

faris:ha.okeh.kita beli bus mini sama.boleh bwk kwn2 kita naek n.ada hat jdi drver,collect bus.

aku:oke2.kita sewa la (tmpat ttuuuuuuuuuuuttttttt) bg semua org puas hati sbb bwk depa...++*


ntah la aku merepek apakan.tba2 dengaq maksu n paksu azhana aziz nih gelak..depa pon dok dengaq cerita mngarot kami.trpksa la dengaq cita bohong kami dua kan...sorryyy):

anyway,thanx azhana,faris,ashraf hissan,atiqah razali n syafiq ridza..(:


here:awasakurabanwa(:

No comments:

Post a Comment