ceritaceritasyaqwa(:

Sunday, April 17, 2011

YOU,LOVE,GILA...++*

dia: awak,awak kena engtlah yg setiap kali awak engt saya,saya pon engat kan awak,awak jgnla risaw.

dia: walaupon kita dah xsama mcm dulu,tapi,saya etap engtkan awak.

dia:kalau saya jdi bintang,saya nak awak jadi malam.sbb,xkan hilang n berpisah.

saya rindu dia.....

engt.even kita xdapat bersama dgn org yg kita syg,yg kita nk tgk everyday,yang kita nk text evry morning,yang kita nk on the phone smbil senyum,kita nk sengih2 sorang2.kita still ada tempat nk ngadu okey.dekat YANG MAHA KUASA,ALLAH S.W.T.

but,sometimes we need to talk to somebody,right.yang tu yg kita susah.sbb org nih mcm2 jenis kan.

RINDU,xdapat dluahkan ngn hati,saayang,xdapt di tunjukkan sepenuh hati.
tpi,yang kita rasa tuh,sebaik2 rasa yang telah di beri kepada kita.kita rindu dia,kita engatkan dia,semua simpan dalam hati sbb xboleh diluahkan.kadng2,menyimpan lebih bagus.walaupon satu hari dia nk meletup bagaikan bom nuclear.yang tu lah terbaik untuk org yang memendam perasaan nih.

CINTA yang dpt di tunjukkaNperasaan yang paling indah yang biasanya manusia suka.tapi,sayangnya,bukan semua manusia dpt merasakannya.

kepada yang merasakannya,GUDLUCK BABEH!

here,missing somebody cnnt be mine:awasakurabanwa(:

No comments:

Post a Comment