ceritaceritasyaqwa(:

Sunday, March 3, 2013

I Miss You

I Miss You, Ayah.
Assalammualaikum dan hai.
Entry mi macam dah agak lambat, it supposely on 28th Feb.

28th Feb 2013,
Cukup 4 tahun ayah dah pergi menghadap Illahi.
Mesti lah aku akan imbau balik saat aku terima berita yang sangat pilu tu dan semestinya aku akan ingat sampai mati saat terakhir aku cium ayah.

Ayah, kami rindu ayah sangatsangat. Rindu nak peluk cium, rindu nak makan ayah masak, rindu nak kena marah.

Ya Allah, aku bermohon kepadaMu, Engkau ampunilah segala dosa ayahku kerana dia telah memberi kasih dan sayang kepdaku sepertimana seorang bapa yang sempurna, tidak lokek dengan gurau tawa, kasih sayang yang membawa ke syurgaMu Ya Allah.

Untuk kawankawan yang masih ada ibu bapa. You all should feel the love now, so you wont forget when they are not in this world anymore.


No comments:

Post a Comment